lördag, maj 07, 2011

Födelsedagshelg!

Ett år äldre och ett decennium äldre i samma ögonblick. Födelsedagen var i torsdags men det stora firandet blev idag. Det är inte ofta jag firar min födelsedag med många vänner och släktingar men jämna decennium förtänar ett bra firande.

En härligt solig dag. En stor laddning med vänner och ett gäng kompisar. Massor med fikabröd och dessutom oväntat många fina presenter med vackra födelsedagskort.

Vi ska få tillbringa en timme i vargarnas värld, jag kan knappt vänta!
Ser fram fotografera vidare vinklar och matcha sämre ljusförhållanden. Eikar ska få lite nya saker och jag ställer undan flaskorna ett tag och provar ivrigt de nya schampokakorna.

Fikabrödet räckte gott och väl, äter jag mer blir jag snart en knubbsäl.
Med andra ord, först till kvarn får en muffin eller två.

Dukat för fest
Hamburgare och korv-tillbehör

 Fika-time

Huset fullt!

Inga kommentarer: