måndag, februari 06, 2012

Vinterguling och sällsynta blogginlägg.

Nu har det blivit vinter med riktiga köldgrader så Eikar har fått inviga det för året nya vintertäcket:



Lite långt mellan blogginläggen är det också. Om jag inte minns fel så brukar jag varje år ha en sådan period i januari-februari.
Som ni läsare antagligen vet arbetar jag heltid igen, det går ungefär lika bra som jag hoppats.
Jag tror att jag återkommer med mer reflektioner på måendet och arbetet längre fram eftersom jag tror att det vore nyttigt att lufta de tankarna. Just nu pågar vad man nästan kan likna vid en sortering av intryck som bubblar upp då jag ser min vardag med lite nya ögon efter denna paus. När den sorteringen är klar hoppas jag det blir lite lättare att sammanfatta tankarna till text.






Inga kommentarer: