söndag, juli 15, 2007

Början...

Sitter här på jobbet och väntar på att snart få gå hem efter ett låååångt nattpass. Fick börja lite tidigare i och med att det saknades folk. Ska bli skönt att sova efter 12 timmars jobb i alla fall.

Kom på alldeles nyss att jag vill fixa en sida där ni som inte vill se alla hästsaker utan mer veta det lilla andra som händer i mitt liv kan kolla. Återstår att se hur väl jag underhåller den dock.
I alla fall hoppas ni ska finna det intressant att titta lite här sedan så småningom.

Och ja om nu nån mot förmodan skulle undra; Det är samma LadyLoor som spelar Rose online evolution;).

Tankar såhär på morgonkvisten är nog mest jag vill sooooova. Och en tacksam tanke till den som var här och höll mig sällskap en lång stund i natt. Du vet vem du är! jättetrevligt med sällskap när det är så lite att göra.

trött, trött, TRÖTT. Men nu bör kollegan komma inom 20 minuter för att lösa av:)

Inga kommentarer: