måndag, juli 30, 2007

jobb jobb

Rivstart efter kort-semestern.. Började direkt med mina 8 dagars jobb i sträck:(.
Jaja, nu är jag åtminstone halvvägs, på fredag har jag äntligen en ledigt igen. Ledig över helgen och sedan är kommande två veckor lite lättare inför semestern. Jobbar bara4 dagar/vecka:).

Så nu sitter jag ju här i Hagalund igen, läget verkar dock vara under kontroll för tillfället men som en kollega brukar säga det är bara ett samtal från katastrofen;). Ligger en hel del i det. Det kan köra ihop sig ganska kraftigt bara av en händelse faktiskt.

Klockan är bara nio och jag slutar två.... Men idag ska jag bar aslöa när jag kommer hem. Pållen har ledigt. Kanske blir Rose en stund fast nu känns det mest som soffan;).

.................................................................................

Inga kommentarer: