tisdag, september 02, 2008

Grått som hösthimmelen

Ja, det har det känts idag. En känsla som gradvis byggts upp under ett par dagar.
Jag vet inte i vilken ände det egentligen började.
Det började med en spänd nacke och axlar, något som mynnade ut och gjorde att halva kroppen kändes stel och energilös. Men då undrar jag var kom de spänningarna ifrån? Vanligtvis har jag ju gått och stressat/mått dåligt över något, spänt mig ett tag och sedan kommer bakläxan med huvudvärk eller ömmande nacke.
Nu kom det liksom i fel ordning. Undrar om det är bra eller dåligt?

Lite svårt att veta när man ska nysta i det och lägga mer tankekraft och när det inte lönar sig. För det mesta lyckas jag ju faktiskt välja rätt ganska fort numera.

Gråa tankar har flackat runt lite idag, men nu försöker jag i färga dem alla vita.

1 kommentar:

David sa...

Vitt är ju betydligt ljusare än grått, vilket ju är bra1 *kram*