torsdag, mars 10, 2011

Vårfrisyr

Efter att ha somnat tidigt igår vaknade jag lika tidigt i morse till en strålande sol.
Redan före nio var jag ute vid stallet och pysslade lite innan jag tog in min gule och pysslade med honom innan det var dags för en underbar ridtur i vårsolen.
Små rännilar av smältvatten rann på vägen och i en sänka hade en liten sjö bildats över hela vägen.
Jag var en stolt hästägare när Eikar endast spetsade öronen och tittade lite extra innan han med hovarna bröt den spegelblanka ytan och lugnt klev igenom hela "sjön".

Efter lunch och en snabb hårtvätt begav jag mig ned till centrum utrustad med en bild, klev in på frisersalongen och precis som jag hoppades hade de genast tid för klippning. Resultatet blev en riktigt fräck och kort vårfrisyr.

Imorgon är det jobb, middag med en kär vän och efter middagen ska vi se Winnerbäck. Vilka härliga dagar jag har!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skitsnygg frisyr Catrine, riktigt coolt :)

Har du en svart Adidas jacka på dig med guldrevär och logga på dig på bilden?
Lite avis isf :)

Kram C

LadyLoor sa...

Tusen tack! Jo, jag tycker själv den är grym:).
Japp det är precis en så jacka.
Har en grön också faktiskt:).
De är billigare utomlands som tur är.