onsdag, april 09, 2008

Aprilväder och dans.

Riktigt Aprilväder är det ute har snöat i ett dygn snart men nu verkar det faktiskt ha övergått i regn.
Tackar min lyckliga stjärna att jag red igår och hästen har vilodag idag. Då slipepr man ut i detta väder som gör att man helst bara vill ligga inne på sofffan.
Nåja, ut måste jag alldeles strax i alla fall. men det tar bara tre minuter att gå till pendeltåget;). Sen dryga fem minuter att gå mellan jobb och porten på jobbet.

Nu har jag i och för sig inte legat på latsidanidag heller. Fixat lite här hemma och sen stått någon timme och spelat mina älskade dancing stage spel.
Den som kom på idén till dem förtjänar en stor ros tycker jag;).
Ett sätt att röra sig och äva konditionen utan att ens behöva gå ut, det är genialt ju!

För er som missat vad dancing stage är kan ni kolla nedanstående video och länk:


http://www.konamistyle-europe.com/se/product_info.php?info=p228_Dancing-Stage-SuperNova-Dancemat-Bundle--Game-Dancemat-.html

Kort sagt den perfekta partyunderhållningen såväl som vardagsmotionen:).
De har dessutom lyckats göra spelat så i svårighetgrad så man vill kämpa för att nå varje ny nivå. Lagom frusterande när man inte kan "låsa" upp mer musik för att man är på gränsen (eller under) att klara de låtar som är upplåsta nu. Önskar jag hade mer tid att spela bara;)

Inga kommentarer: