onsdag, april 16, 2008

Tillbaka till verkligheten.

Ja så känns det nu.
Kom hem natten till igår. Blev förresten Fly Excellent hem också men nu hade de lyckats få ned förseningen till en halvtimme vid ankomst:).
Så det enda jag kan resumera Sterling med är väl att de verkar ha för få/ för trasiga plan just nu. Nåväl, funkade ju alldeles utmärkt med Fly Excellent också.

I England shoppade jag faktiskt mest, men gjorde också ett besök i Sherwoodskogen och på en local Pub. På vägen till Sherwoodskogen såg jag ett par grislösdrifter som gjordfe mig alldeles varm i hjärtat. Grisarna som gick i stora flockar (50-100/ flock uppskattade jag det till) en i vackert grön hage med små lerpölar här och var på en sluttning. De såg bara så himla lyckliga ut! Tycker inte det är så ofta man ser grisar i så stora hagar och flockar men å andra sidan besöker jag inte så mycket grisfarmar heller;). Själva Sherwoodskogen var en upplevelse man fick blandade känslor av. Många fina stora gamla ekar men skogen kändes leddsen och träden såg lite ledsna ut. Nu hade det å andra sidan ej ännu blivit någon direkt gränska. Gräs fanns väl men få löv på träden.

Shoppingrundorna var minst sagt lyckade:). Jag har nämligen köpt min bröllopsklänning, matchande skor, bikinin till semestern och lite anant smått och gott!
Bilder kommer senare när jag laddat ur dem ur kameran.

I alla fall så var det så mycket jobbigare än jag trott att väl komma hem. Härligt att se Markus såklart men det kändes tufft med uppvaknandet till vardagen. Lite värre blev det ju såklart min mage och jag inte är överens. Den envisas med att tycka jag är lite för stressad fast jag håller inte med;). Visserligen är det en lite tuff vecka med lite för mycket som händer på en gång. Bara att sätta sig ned och prioritera om med andra ord.

Det blev färre bilder än jag förväntat mig men några kommer läggas upp här så fort jag laddat ur dem ur kameran.

1 kommentar:

Muffelmul sa...

Roligt att du haft det trevligt i U.K och att shoppingen blev lyckad!

Hoppas att vardagen inte känns alltför tung!

Kram