onsdag, juni 17, 2009

Längtan..

Nu var snart ännu en jobbnatt till ända.
Nu har jag jobbat nätter i en och en halv vecka, dock med paus för ledigt under helgen.

Jag har inget emot nattjobbande, men nu har det nästan blivit lite mycket, speciellt eftersom de senaste två nätterna bestått av febrilt jobb från 21-04. I natt förbisåg jag till och med att äta mellanmål strax innan midnatt då jag inte tänkte på det utan snarare på att lösa arbetsuppgifterna. Konstigt, så här när sommartrafiken börjar brukar det bli lite lättare annars då tågvagnar blir över, men icke i år (än så länge) utan det har snarare saknats betydligt fler än normalt.

Nu har jag bara 2 arbetspass kvar den här månaden. Om en vecka är nämligen jag på andra sidan Atlanten och njuter i ett solvarmt Los Angeles.
Det börjar kännas verkligt nu, för varje dag så blir längtan lite starkare.
Kanske tur att det är mycket som behöver ordnas just nu, dels inför semestern och även en del annat. Är man väl sysselsatt så känns det ju som tiden går fortare.

Kameran ska självklart med över Atlanten och bärbar dator likaså, Förhoppningsvis kommer jag alltså kunna hålla er uppdaterade på resan.

Inga kommentarer: