söndag, augusti 24, 2008

Hemresa..

Om 4 timmar är det dags. Då kliver vi på bussen mot nattens flyg hem till Sverige.
Jag kommer göra det med blandade känslor. Ska bli skönt att komma hem till djuren, vår egen säng, familj och vänner.

Samtidigt så har vi hittat en vardagslunk här. Lugnt och skönt utan press och stress.
Få allting serverat och göra saker man kanske inte kommer sig för hemma.
Vad sägs om att våga delta i volleyboll där det mestadels spelar relativt musklade tyska killar? det är något jag aldrig trodde jag skulle göra.

Jag har också träffat härliga människor (två av värdarna här är till exempel toppen) och det känns lite tungt att lämna speciellt M som vi fått så trevlig kontakt med. Ska i alla fall skicka bilderna till henne sedan när jag kommit hem.

Appropå bilder förresten. Ska försöka sätta ihop ett webalbum där ni kan se hur vi haft det under de här veckorna. Kommer nog ta någon vecka åtminstone så ni får ge er till tåls så länge;:).

Nu dags för fruktdrink igen, sedan klädombyte och så den sista middagen här på Rhodos!

Vi gör ett försök att få med oss lite sol och värme hem också, kan ju inte skada även om jag hört att det varit hyfsat väder ett par dagar nu.

3 kommentarer:

David sa...

Skönt att vara hemma? Jobbigt att inte vara i Grekland? =)

David sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
LadyLoor sa...

Både och.
Skönt att vara hemam med sitt hem, sin säng och sina djur.

Jobbigt att Sverige inte alls är lika ljust och varmt.
Ingen som servar hela tiden vid middag osv *s*.