tisdag, oktober 09, 2007

Medan du sov...

Så jobbade jag:).
Fast jag gillar att jobba nätter, det är ett annat tempo, lite andra arbetsuppgifter och överhuvudtaget en mer avslappnad stämning då tycker jag.

I övrigt är det bra, händer väl inte så mycket just nu utom att hösten framskrider, mörkret kryper närmare, hästen får björnpäls, löven faller ned och kylan börjar komma. Än så länge tycker jag väl inte det är så farligt. Det enda som är lite jobbigt är väl att mörkrets frammarsch tenderar att göra mig trött, trött och trött.

Faktiskt kan jag redan känns längtan efter lite vit härlig snö men om det är ett sätt att bara komma ifrån höst eller om jag verkligen tycker så mycket om vintern återstår att se. Men visst är det härligt med en lagom kall morgon när man kan vara ute och studera soluppgången?

Inga kommentarer: