måndag, april 07, 2008

Effektiv start på dagen!

Oj, vilken effektiv morgon jag haft!
Först pysslade jag med Ödlis, något som fått stryka på foten lite ett tag. Alltså det dagliga gör man ju av ren rutin. Men det där lilla extra, skura vattenskålen extra noggrannt, klippa klorna och hålla i honom en stund. Syrsor fick han idag också:). Sedan fortsatte jag i rask takt.
Hämtat paket med nya gardiner, in på Lidl och handlat lite småsaker. Full fart med cykeln hem trots att låren skrek lite. Upp med gardiner i två rum. Finfint blev det:).
Sen fyllde jag en diskmaskin, varmde mat, käkade och nu ska jag fixa mig för jobbet.
Härligt att känna sig så full av energi! Tror den lyckade gårdagen spelar in väldigt mycket!
Det är verkligen som de säger friskt vågat hälften vunnet! Så sporrad gällande allt idag.

Är han inte vacker min lilla Ödlis?

Inga kommentarer: