lördag, februari 07, 2009

Alltid på väg...

Ja, denna veckan är sådan, in genom dörren, sova, äta, ta hand om djur och/eller duscha sedan ut genom dörren. Om jag har tur hinner jag med en snabbkoll på nätet var och varannan dag också.

Jag är ständigt på väg, mot jobb, till stall eller någonstans där emellan.
Men jag mår bra, hästen mår bra, träningarna har gått bra.
Maken ser jag inte mycket av, men det är ändå bra med oss.
Han hjälper till, körde mig till stallet idag.

Ibland mår man ganska bra av lite press, bara det inte går överstyr.
Jag känner att jag lever, och kan hantera det här. Dessutom är det en lugnare period i sikte.

Nu ska jag packa matlåda och ut genom dörren igen!
Tänk om press alltid kändes såhär hanterbart ändå?
Kanske är det för det redan ljusnat lite i mörka norden?

*Poff*, på väg igen!

Inga kommentarer: