söndag, oktober 11, 2009

Hittat hem

Den hektiska helgen fortsatte med en hektisk vecka som bland annat rymde uppackning, flyttstädning intensiv jobbperiod.
Nu sitter jag här mitt i ett ganska fridfullt nattpass och njuter av en något ovan känsla. Jag känner en längtan efter att bara få vara hemma och njuta. Väl hemma går jag runt med om inte ett leende på läpparna så ett leende inombords. Det känns verkligen som vi hittat hem och jag hoppas den känslan ska bestå, under lång tid framöver.

Mitt i allt stök så ligger jag lite efter med bilder och uppdateringar online. Delvis på grund av tidsbrist och delvis eftersom flyttandet av vår internetanslutning krånglat och vi nu endast har tillgång till ett mobilt bredband som inte är det snabbaste man kan tänka sig.

Så jag får be er att hålla ut lite till, snart kommer bilder från lite allt möjligt.
För att släcka lite av er bildtörst rekommenderar jag följande naturfotografs hemsida:
Thomas Marent

2 kommentarer:

Bengall sa...

Ja, ni har verkliget hittat ett härligt hus.
Jag tror säkert att ni kommer att stortrivas där.

Tulip sa...

Härligt att du trivs. Jag känner igen känslan och kan fortfarande känna så emellanåt med vårt hus.
Jag måste försöka få tid att komma och "inspektera" nån gång.