torsdag, oktober 25, 2012

Nya rutiner

Som ni nog märkt har det varit en period med inläggstorka här i bloggen sedan semesterresan.

Det har två orsaker, först och främst så hamnade jag i något slagd kombinerad jet lag och semesterkoma när vi kom hem och hade fullt upp att ens orka göra det nödvändigaste.
Den andra orsaken är att jag precis börjat nytt jobb. Får längre restid och därmed mindre tid över. Vardagen känns ganska slimmad och en del saker får stå tillbaka.
Även framöver blir nog uppdateringar något mer sällsynta men jag tänkte försöka fortsätta berätta om livet med hjälp av bilder när tiden finns.

Hur det är på nya jobbet? Det är första veckan och jag lär mig fortfarande för fullt men det känns roligt och verkligen värt den längre restiden.

1 kommentar:

Therese sa...

Vad roligt att nya jobbet verkar bra! :)