onsdag, november 07, 2012

Medryttare?

Den längre pendlingen på det nya och roliga jobbet, en insikt om att jag vill hinna mer gör att jag nu tagit ett beslut jag gått och funderat på länge.
Både min turbogula vn och jag skulle må bra av att vara ifrån varandra någon dag ibland. Därför skrev jag en medryttarannons igår.

9-årig fjordvalack i Sigtuna

Eikar är en vänlig men bestämd fjordvalack på nio år och 146 cm. Han skulle gärna hitta en medryttare som rider 1-2 dagar i veckan varav minst en vardag.


Eikar är en mångsidig häst. Han tävlas lätta klasser i dressyr men gillar också både att hoppa och rida härliga skogsturer.
Han arbetas även en del med markövningar och tömkörningen så om du också är intresserad av det så ser jag det som en trevlig bonus.

Stallet ligger endast 2km från Sigtuna stad och har uppvärmd sadelkammare, belyst ridbana och ett stort ridhus.
Då han kan vara bestämd ser jag helst att du är vuxen och gärna har tidigare erfarenhet av fjordingar alternativt andra kallblod.

Låter det intressant? Skriv ett mail till catrineekman@hotmail.com och berätta om dig själv .
Skriv gärna med ditt telefonnummer så ringer jag upp dig så fort jag får möjlighet om du är intressant.

Håll nu tummarna för att jag hittar någon som passar oss :)

Inga kommentarer: