söndag, november 18, 2012

Lovande!

En lovande medryttaraspirant var och hälsade på oss idag.

Hon red honom riktigt bra för att vara första gången hon satt på honom. Dessutom satt hon efter en stund och red med ett leende på läpparna, det var riktigt härligt att se.

Det känns lovande det här, hon ska återkomma om någon vecka och rida honom igen :).

Nya jobbet känns också väldigt lovande, roligt, utvecklande, trevliga kollegor. Fått beröm för att jag lärt mig snabbt och verkar passa in så bra. Ibland, ett par ynka tillfällen har det känts lite väl mycket. Det har som tur är gått över när situationen passerat. Framförallt jag själv men även vid något tillfälle kollegorna tycks liksom glömma att jag lärt mig fort och kommit långt vilket leder till att jag blivit lite otålig med mig själv för att jag gjort helt normala små misstag.

Kameran har tyvärr inte rastats senaste veckorna, så inga bilder finns det att bjuda på just nu. Ska försöka bättra mig på den fronten om någon vecka. Till dess hoppas jag ni njuter av ljuva livet i stället för mina ögonblick av just detta som jag fångat med kameran.

1 kommentar:

Bengall sa...

Hoppas du har hittat den rätta medryttaren för Eikar och dig.
Håller tummarna.