söndag, februari 17, 2013

Ojdå!

Jag insåg just att jag bara bloggat ett inlägg i månaden under 2013.
Skäms på mig!

Nä, skämt åsido, jag har haft många roliga dagar och också några sjobbiga och riktigt stressiga under tiden.
Framförallt så har tiden sprungit ifrån mig.
Fokus har varit på det nya jobbet och att träna för den kommande tävlingssäsongen och det går nästan bara bra med båda sakerna.

Alldeles strax börjar dessutom min lediga vecka. Den börjar jag med att imorgon besöka ridskolan där Walle som jag hade på foder innan jag köpte E står. När jag ändå är i närheten ska jag också hälsa på en forum-vän från Bukefalos som också har två fjordingar.

Kameran följer med så ni kan ju alltid hoppas att det dyker upp en hög bilder här på tisdag-onsdag.

1 kommentar:

Maria Y sa...

Du får lägga in oss också på besökslistan när du får tid :)