onsdag, november 25, 2009

Globenfeber!

Snart är det dags för Stockholm International Horse Show i Ericsson Globe Arena. Längtan har infunnit sig, spänningen ökar, vad har de hittat på i år? Kommer favoritkusken att vinna 4-spannet? Kommer frieserkadriljen vara lika häftig som jag tror? Kommer det vara fjordhästar med i showen? Jag vill att lördagen ska komma fort! Showen börjar ju redan på fredagen, men jag är bara där lördag och söndag.

Jag måste också försöka fotografera så gott jag kan eftersom klubbtidningens övriga redaktionsmedlemmar ville ha både bilder och skrivet repotage. Så jag hoppas på några fullträffar som jag även kan delge er.

För er som önskar ni kunde vara där, men inte kan så rekommenderar jag att hänga med på SVT2 och SVT24. TV-tiderna hittar ni här:
http://www2.ridsport.se/t2.aspx?p=1406941&x=1&a=1113736

Inga kommentarer: