tisdag, juli 27, 2010

Gröna Lund!

Igår var jag med Stinis på Gröna Lund. Det var första gången jag var där för på 10 år eller något sånt.
Det var sjukt mycket folk trots det lite halvdana vädret.
Vi frossade på glass, godis och snacks medan vi köade. Allt för att minska kötristessen. Sedan analyserade vi hur effektiva värdarna för varje attraktion var.

Om jag åkte några berg och dalbanor? Japp, nyckelpigan;). De där stora läskiga åker inte jag.
Kvasten, Nyckelpigan, Tekopparna, Radiobilar, Bläckfisken, Rock-jet och Popexpressen. Jag är nöjd, men jag saknade Vikingen. Varför var den borttagen? Och just det, Gröna Lund borde minsann köpa in en riktig berg- och dalbanesimulator *tycka*.

Här näst bär det av till Skåneland som publik till SM-tävlingar, resan går sedan vidare Småland-Hälsingland-Härjedalen. Bloggen komemr drmed vara väldigt tyst ett tag, men jag tänkte återkomma med en drös bilder efteråt. Den som väntar på något gott väntar inte för länge!

Inga kommentarer: