lördag, april 14, 2012

Fotoböcker!

Jag har precis fått hem del 2 i berättelsen om min tid hittills med Eikar:



Första delen ser ut såhär:



Jag kan verkligen rekommendera fotoböcker som ett sätt att föreviga och samla sina bästa fotominnen på det sättet. Det kostar en del men det blir väldigt fint. Prisklassen beror naturligtvis på vilken storlek och design man vill ha.
Ett nytt sätt att samla foton såsom vi förr gjorde vackra fotoalbum.
Dessutom en bra present till någon familjemedlem.

Jag har också gjort en fotobok om vår bröllopsdag:


2 kommentarer:

Tomas sa...

Hej!
Kolla in detta, en helt gratis fotobok inkl frakt för dig som bloggar!
http://fotoklok.se/gratis-fotobok.php

hampus sa...

najs, ser jättefina ut! jag ahr använt www.solentro.se och bl a gjort en "min första bok", verkligen hur kul och smidigt som heslt!

har lagt upp bilder på boken här: min blogg