onsdag, april 18, 2012

Vår, uppladdning och sommarplaner.

Våren börjar krypa närmare inpå och tycks återigen vinna över kallfronterna.

Solen har ivrigt tittat fram ett par dagar och även om det idag är lite molnigt och det talas om tråkigare väder så ger det ett löfte om mer sol, torrare väder och vacker vår. Det är bara att hålla ut och vänta, en vacker dag snart så är den här.

Under denna fina vår som snart nalkas också Min och den guldgulas första riktiga tävlingssäsong. Under knappt två månader har vi planerat in inte mindre än fem tävlingar. De flesta av dem så kallade Pay n´ ride. Ett alldeles utmärkt sätt att träna på att tävla.

Instucket bland uppladdning och tävlingsplanering så  har även en viss sommarplanering smugit sig in. Strömmen av idéer kring sommarens mål och aktiviteter är strid.
De saker jag vill fotografera, vänner jag vill besöka,  träningar jag vill rida.

Ännu är det för tidigt att planera något bestämt. Däremot är det härligt att fundera och tänka på att det närmare planerandet kommer att ske under den blommande, gröna vackra tid som ligger framför mig nu.

Semesterplaner skissas det också lite på, men då det bara blir en enstaka vecka i sommar och huvudsemester i höst är planeringen inte så långt kommen, en spännande resa står det i alla fall redan klart att det blir.

Inga kommentarer: