söndag, september 15, 2019

Horses and friends

Det finns en variation av raser på de hästar jag får rida här.

De är alla välutbildade och väldigt trevliga att rida.
Mina vänner har gjort och gör ett otroligt fint jobb med alla hästarna de har hos sig både sina egna och de de tränar åt andra.
Känner mig lyckligt lottad som får chansen att rida här. Det är så otroligt nyttigt att få chansen att rida så fina hästar och få deras hjälp att bli bättre ryttare.

För den som undrar kan jag inte välja en favorit, alla är roliga och lärorika att rida.
Men om jag måste så är det nog Art och Trecho som tävlar om förstaplatsen.
Art var otroligt rolig att rida, och han är ju vacker som en sommardag.
Trecho tycker jag väldigt mycket om då fallit för dessa små energiska paso finos.

Art


Lykie

Melody



Trecho

Inga kommentarer: