fredag, mars 27, 2009

Ett par ord kan betyda så mycket...

Lustigt att något positivt någon säger i förbifarten kan betyda så mycket.

Att det någon säger helt oväntat kan få en att inse. Att man nått en bra bit i det man jobbar mot.
Jag tror man oftare borde säga det man tänker, Det kostar ju ingenting att säga det där positiva man tänkte.

I övrigt är det mycket framtidsdrömmar just nu. Och många små steg att ta som tar mig ditåt.
Många träningar med Eikar blir det också. Vi är verkligen på gång nu, med träningar för olika tränare. Och nu måste vi dra igång med hoppningen också. Lämpligt nog har jag lite ledigt framöver.

En positiv framtidstro har jag hittat just nu. Sedan finns lite andra störande faktorer men jag kämpar för att inte låta de påverka mig för en gångs skull. Det går ganska bra men visst är det svårt med nya sätt att tänka.

Inga kommentarer: