fredag, mars 13, 2009

Föreningstidning..

Jag ska vara med och skapa min lilla förenings tidning i framtiden.

Det ska bli kul och spännande.
Jag gillar ju verkligen att ta bilder och skriva texter.
Hoppas bara jag lyckas göra det intressant för andra också.
Men jag har ju några som ska få granska materialet innan så det blir nog bra:).

Spänd förväntan. Mötet var dessutom på´stället jag köpte Eikar ifrån. Efter at tha bytt några ord med den trevliga ägaren insåg jag at tjag måste åka dit med en kamera en dag framöver i alla fall:).

2 kommentarer:

nolla sa...

Underbar istappsbild. :-)
Hoppas du ska gilla att vara med och skriva för tidningen och hoppas att man får läsa det sen också ;-)

LadyLoor sa...

Tack!
Hittills är det bara kul med tidningen!
Mjo, lite komemr nog läggas ut på fler ställen för läsning sedan.