söndag, mars 08, 2009

Ledig söndag=träning

Det blir lite mycket häst här nu.

Men nu har jag träningsbilder!

Då slipper inte ens bloggen undan;).
Förväntansfull, i nya grimman:





Sen drar vi igång:






Ett par av mina vänner tjatar om att jag borde inse vilket jobb jag redan lagt ned och vad jag åstadkommit på den här första tiden....
Jag tror att jag börjar förstå nu. Det finns inte ord för hur härligt samarbetsvillig Eikar börjar bli.
Samtidigt som han är en riktig busponny.

I love my pony, helt enkelt!

Förresten har jag ett filmtips också!
Män som hatar kvinnor!
Den var grymt bra filmatiserad, ingen besvikelse över att det kändes fel jämfört med boken här inte.
Läs boken också förresten, och de andra två böckerna i Stieg Larssons triologi om tidskriften Millenium!

Undrar hur länge man måste vänta på de andra två filmerna, som bara ska gå på SVT. Vill se NU!

Inga kommentarer: