onsdag, september 16, 2009

Förväntan!

Uppföljaren är på väg!
Flickan som lekte med elden
Filmatiseringen av Stieg Larssons andra bok i serien Millenium.
Tyvärr så tror jag inte den den kommer upp i samma höga klass som den föregående men den måste ändå ses, och det så snart som möjligt. Förhoppningsvis i helgen.

Dessutom släpps Lars Winnerbäcks nya album på måndag, tyvärr har jag ju missat att förhandsboka det. Funderar på att hänga på låset till någon skivbutik för att försöka köpa det. Får se hur det blir. Om inte annat kommer jag ju få mitt ex av albumet förr eller senare.
Insåg just att jag har lite dålig koll då jag inte snappat upp att en hel turnéplan släppts och han ska spela på en rad svenska orter under november och december. Funderar på vem jag skulle vilja gå med och om jag ska försöka få biljetter eller vänta och hoppas på en sommarturné i stället. Ska nog sova på den saken och ta nya tag i frågan i morgon. Kan nog vara svårt att få några biljetter alls när man är så sent ute.

Inga kommentarer: