onsdag, september 09, 2009

Länktips!

För er dom gillar vackra landskap.
Kolla in den schweiziske fotografen Robert Bösch!
Han har några riktiga fullträffar i sitt arkiv.
Robert Bösch

Härliga landskapsbilder som ger mig energi bara av att titta på under sådana här dagar där schemat är mycket pressat.
Tack Johnny för tipset!
Cirkusen med lägenheten har börjat om med visningar och nya intresserade. Det känns mer lovande denna gången, så jag hoppas att magkänslan återigen har rätt.
Moton är tillbaka, dock med felet,som vi börjar få en aning om vad det beror på ochd e tär inte farligt för motorn att köra. Kanske nya tag i det hela nästa vecka.

Bara för att toppa det hela (när jag skyndade hemåt för att fixa till hemmet så det blev tip-top inför den oplanerade visningen igår) så trampade jag snett. Tur hade jag väl ändå för stukningen blev inte speciellt allvarlig.

Så det rullar på och kanske finns det en ljusning på horisonten nu eller åtminstone hopp om en.

Inga kommentarer: