tisdag, juni 29, 2010

En förebild

Nu har tiden sprungit sådär fort igen och jag inser att det är en hel vecka sedan jag gjorde bloggens senaste inlägg.

Under tiden har jag haft lagom mycket att göra, det har varit lagom varmt och midsommar har passerat.
Midsommarhelgen ja, den startade med en underbar grillkväll hemma hos en person som jag uppskattar allt mer. När kvällen dessutom bjöd på en privat uppvisning för oss deltagare med personens häst i huvudrollen blev kvällen ännu bättre. Det samspelet, den kärleken och det förtroende som fanns dem emellan gjorde att kvällen kändes magisk. Det var för mig verkligen ett kvitto på vad jag strävar mot och kämpar för.
Ännu är vägen lång, men jag har sett att det är möjligt!

Vem den underbara hästen är? Bilder kan inte riktigt göra honom rättvisa men så här ser han ut:






Inga kommentarer: