onsdag, augusti 08, 2012

Vinnarskalle?

Efter mycket funderande en hel del frustration och lite bollande med de två som nog känner oss som ekipage allra bäst så har jag nu gett mig och Eikar en liten prestationspaus.
Det innebar att stryka oss från en planerad tävling, flytta fram en träning och framförallt att ge min egen prestationsvilja en rejäl åtstrypning.
Det har gått mycket framåt, jag har omvärderat mål och satt de allt högre.  Min egen drift, min vinnarskalle höll på att få mig glömma något viktigt nämligen att vägen till prestationen ska vara lika härlig som prestationen i sig.
Nu backar vi ett steg, tränar på andra saker. Blandar in ner skoj, bus och annat pyssel.
Därför tyckte jag det var dags att uppdatera skötselutrustningen ordentligt idag. Ryktlådan var lite sliten efter att ha hängt med i sju år.
Det blev lite nya saker:

Inga kommentarer: