måndag, november 24, 2014

Drizins

Idag har vi besökt mina vänner Jamie och Marie på Southern Arizona Equestrian center.
De tar emot hästar för träning och arrangerar också clinics och lektioner.

Jag fick se Marie jobba med två av sina hästar samt rida Jamies Paint Melody.
Jamie var med hela tiden jag red och gav mig tips och förklarade hur jag skulle göra och tänka.
Melody var mycket trevlig och mjuk. Jag kände direkt när jag fick till rätt hjälper och det gick bättre och bättre.

J och M (och de andra vi träffade på ranchen) är så trevliga och dagen blev precis lika härlig som de tidigare besöken.
Tack för en trevlig dag!

Orgulloso

Orgulloso är tre år och en av de hästar de har uppdrag att träna

Hittade  såklart en vackert gul (gulbrun)
vid namn Cocecha.

Jamie borstar Melody

Birk gillade Markus skarpt eftersom han blev klappad mycket.

Jag och Melody



Little guy Affirmation
Jobbas och leker lite.

Vince, omplacerad från en räddningsorganisation.

Leker följa John

Visar stolt sin spanska skritt

Inga kommentarer: