torsdag, juni 05, 2008

Nästan "viltsafari".

Ja, det var nästan viltsafari att vara i stället idag.

Först såg jag en otroligt söt liten grävling på c:a 20m håll när jag gick runt i stora sommarhagen och letade hästar. Otroligt fin var den, han (tror det var en han, han såg liksom ut som en kille på något vis) tittade misstänksamt och halvsurt på mig, så jag gjorde en lite lov så jagökade avståndet till honom med några meter, han tittade på mig en stund innan han lufsade iväg.

Hittade sedan hästarna och såg en söt liten hare stå ganska nära dem och äta, men den sprang såklart när jag kom.

När jag sedan red sunt energiskogen kom jag ganska nära en söt liten räv som jagade möss två gånger. Solen lysta vacker i dess päls och ja det var en sån syn jag bara blev glad av.
Vilda djur så i sitt rätta element är otroligt vackra! Hoppas jag träffar dem snart igen:).

Inga kommentarer: