torsdag, november 27, 2008

Julbord eller inte det är frågan...

I år bjuder jobbet på julbord på Hasselbacken. Jag vet bara inte om jag ska gå eller ej.
Nu tänker ni kanske, varför skulle man tacka nej till ett julbord?
Det finns faktiskt ett par saker som talar emot, för det första är det en hel del på julbordet jag inte gillar eller ens vill äta, sedan har jag lite svårt för frosseriet.

Dessutom är det redan fullbokat det datumet som de flesta kollegorna jag jobbar närmast och känner (vi har tre datum att välja på). Det gör ju inte direkt att det känns bättre.
När listorna kom upp vet jag inte men antingen tisdag eller onsdag när jag var ledig.

Så antingen så går jag ett av de andra datumen (Det känns ju lite som det är kul att något anordnas och man borde gå) eller så hoppar jag över, vi får se.

1 kommentar:

David sa...

Äh, skit i julbord, typ noll viktigt. Gör som du själv vill och känner för så blir du nöjd och glad istället :D