torsdag, november 06, 2008

November...

Jag försöker hitta positiva saker med månaden november, det går sådär;).

Blir lätt att jag halkar in på varför jag inte gillar november i stället. Roade mig emd att analysera saken häromdagen. Ljusbristen ger ju orken en knuff i fel riktning, det spelar absolut in men jag tror inte det är hela lösningen.

Jag blir trött på lera lera lera i stallet. Tvätta hästben, tvätta hästben varje dag. Torka benskydden varje dag. Jag tror lika mycket av det ligger där. Kallt, rått, blött, lerigt och tjatigt redan innan oktober ens är slut;).

Men idag är det Gustav Adolfdagen och jag ska äta min första Adolfbakelse NÅGONSIN!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår dig. Det ÄR en jobbig tid fram tills snön har kommit och det blir ljusare.

Jag försöker att hitta dom små ljuspunkterna. Dom försöker jag "suga på" så länge det går.