fredag, december 12, 2008

Luciamys..

Min underbara vän kom tidigt och hjälpte med förberedelserna.

Med sig hade han en alldeles underbar julklapp!

Hans begagnade Nikon D50 (digital systemkamera för er som inte vet) som jag FICK! Här ska tas bilder, leker redan med den och provar på allt jag kommer på nästan. Den är dessutom otroligt välskött för den ser helt ny ut!

Dessutom blev det såklart lite bilder under dagen (och kvällen). Har redan fått se några och lägger in min favorit hittills:

Fotograf  är David Norberg (som vanligt).

Själva luciamyset bestod i följande:

  • Två PAR vänner
  • Jag och min man
  • Kycklingsauté
  • Två olika sällskapsspel
  • Vildmarksglögg
  • Kardemummakakao med mashmallows
  • En massa ord och skratt

Kort sagt det var helt underbart, så härligt att umgås i goda vänners lag och koppla bort vardagen för en kväll.

I morgon hoppas jag ta en hel hög bilder, kanske får ni se någon här;).

2 kommentarer:

Muffelmul sa...

Ja gårdagskvällen var jättetrevlig och jag hade väldigt roligt! Ska bli spännande o se dina bilder sen :-) Kram!

nolla sa...

Lät som en trevlig luciamyskväll!
Ödlisögat, vilken härlig bild!

/Kattis