måndag, maj 04, 2009

Dagen slutade på Akademiska...

Idag har vi statuerat exempel i hur en dag inte ska sluta.
Jag sitter här nyss hemkommen från akuten, attans att E skulle bli så rädd.
Hade nog en himla tur att jag inte slog i huvudet värre och inget var brutet i min mycket svullna hand:o. Tankarna vandrar mellan ledsna känslor kring det som hänt, hur ONT det faktiskt gör och glädje över att utgången blev så lyckad ändå.

Har röntgat både huvud och hand utan att hitta något. Däremot har jag en grymt stor blodutgjutning på vänsterhanden som gör rätt ont. Det är dock helt ofarligt och kommer bara behöva tid att läka.

Orkar inte skriva mer just nu, men TACK ni som hjälpte mig med skjuts och annat!

3 kommentarer:

Muffelmul sa...

Men gumman då! Vilken tur att det inte slutade värre än så... Hoppas att handen blir bra snart och att det onda försvinner. Vila ordentligt nu!
Stor kram!

Bengall sa...

Tur att det ändå gick så bra som det gjorde.
Krya på dig ordentligt och ta det lugnt.
Buset tar jag hand om.

nolla sa...

Hu läskigt!
Tur i oturen att du klarade dig utan värre skador.
Men jag hoppas du har haft otur färdigt nu med skador!
Kram på dig och ha en bra födelsedag!