lördag, maj 09, 2009

Ridit igen!

Idag kom en kompis och red min häst.
Hon har tränat och tävlat dressyr länge så jag hoppades att hon skulle kunna rida igenom min buse och få honom lite mjukare.
Det lyckades superbra och både häst och ryttare kändes ganska nöjda efteråt.

Sedan hämtade jag hjälm och uppsittningsstol och skrittade ett par varv med enhandsfattning och kompisen med som ledare på marken!
Så härligt att sitt apå E igen, och verkligen få bekräftat att det inte fanns ett enda spår av rädsla i mig.

Nu ska jag bli frisk så fort jag kan. Snart är jag säkert igång och tränar igen!

3 kommentarer:

Bengall sa...

Det var härligt att se dig på Eikar igen.

"Keep up the good work"

Tulip sa...

Tack för lånet. Det var jättekul och jag gör gärna om det.Synd bara at du inte bor närmre

Tulip sa...

Glömde ju att det var kul att du klättrade upp och red igen. Hoppas att handen snart är bra så att du kan rida på riktigt också