onsdag, april 15, 2009

Borttappat fokus!

Ja, jag känner att jag har förlorat mitt fokus lite idag.
En tillfällig dipp tror jag.
Det är nu man borde bryta mönstret, möta hindren med ett leende, driva på och hoppa över dem.

Jag tvivlar på det som jag bara i går var så säker på, huvudet känns lite tungt (och av tidigare förklarade skäl) framförallt gungande.
Det i sig gör mig trött och det ökar i frekvens när jag är trött. Känns som en lite ond cirkel.

Jag hoppas inte att en simpel balansrubbning ska kunna hindra mig! Det rättar nog till sig snart kan man önska. En morgon komemr det bara vara helt borta.

Hoppas att det känns lindrigare i morgon för då är det först jobb och sedan förberedande programträning som gäller:). Med lite vilja och en positiv inställning klarar man väl det mesta?

2 kommentarer:

Muffelmul sa...

Klart du klarar allt med vilja vännen men se till att hinna vila mellan ansträngningarna bara! Hoppas det går bra i morgon på programträningen!

LadyLoor sa...

Programträningen gick åt skogen, menmen hinner träna lite nästa vecka;) Och kan programmet redan. E är dock i en tjafsfas nu, men jag hoppas den går övertill tävling. Träningen idag gick dock hyfsat i alla fall.