söndag, april 19, 2009

Yrseln.....

börjar antagligen ge med sig:).
Sedan jag började göra övningarna har den lättat en hel del-

Om jag nu förstod varför E är lite varm i en hov utan andra symptom skulle allt vara toppen. Jag lever på hoppet av att värmen är helt borta idag när jag kommer dit.

När det gäller min häst är jag smått hypokondrisk. Minsta lilla tecken på att något inte är som det ska gör mig orolig. Värme kan ju vara ett tidigt tecken på så mycket men samtidigt behöver det inte betyda något farligt alls och kan till och med vara en tillfällighet.

Det känns lite avslaget idag, fokus har ju legat hårt på att förbereda oss så gott som möjligt på kommande träningstävling. det har ju varit ett gränsfall om vi ska vara klara, men jag hade tänkt se det som bra träning. Är han varm idag tvekar jag om att tävla alls.

En låt idag också:


För att jag måste se honom live snart!!!

Inga kommentarer: