måndag, januari 04, 2010

En hemmadag

Det blev en hemmadag idag. Efter att igår kväll haft en kraftig och vid tillfället oförklarlig frossa som fick mig i säng redan vid 20 så vaknade jag mitt i natten och kände mig riktigt risig.
Lyckades efter några timmar somna om men ställde en klocka för att se hur jag mådde på morgonen, misstänkte nämligen redan i natt att det skulle bli en sjukanmälan idag:(.

Följaktligen tillbringades så dagen hemma spelandes tv-spel. Bland annat min absoluta favorit; Shin megami tensei-Lucifers call:





Sedan spelade jag även ganska mycket på makens PSP (playstation portable) och där var det Avatar-the game som gällde. Jag måste ju säga att jag är väldigt imponerad av PSP. Underbart snygg och häftig grafik för att vara i ett litet bärbart spel.
Tyvärr gör ju iten bilder och filmer spelen riktigt rättvisa, men nu ahr ni andra spelgalningar där nu chans att se vad jag roar mig med när jag inte har annat för mig:).




Det var en härligt avslappnande dag, även om jag kände mig risig och vilade mellan varven.
Jag säger bara mer TV-spel åt folket;).

Inga kommentarer: