torsdag, oktober 20, 2011

Instant karma?

Eller angående utsträckta händer.
Veckan har tyvärr fortsatt lika rörigt som den startade. Det har tärt på mig samtidigt som jag försökt använda min styrka till att ta tag i det som inte kan vänta.

Som tur är finns då de som sträcker ut en stark fast hand och lånar mig den för att dra mig framåt igen. Mest värmer det när det  kommer på ett oväntat sätt eller från oväntat håll.
Ni som sträcker ut er hand anar kanske inte alltid vad en ganska obetydlig gest kan betyda.

Nu väntar en helg i precis lugnt men ändå produktivt tempo, en helg för återhämtning och kraftsamling.
Winnerbäcksskivorna går varma då musiken har förmågan att inverka på sinnet och hjälpa mig att hålla precis det tempo som behövs just nu.

Som bonus skiner även solen från en klarblå himmel!

Inga kommentarer: