lördag, september 01, 2012

Bilder från hästens dag!

Nu har jag fått några bilder från vårt lilla pressenningsuppvisning på hästens dag.


Jösses vad blött det var, det syns ju verkligen på bilderna också. Det ni inte får uppleva är åskknallarna och ljudet av regnet som slår mot presenningarna.
Min kära häst är visst både ganska häftig och duktig och eftersom jag lärt honom det här så kanske jag också är det?

Stå stilla på presenning trots att jag viftar med hörnen.

Få en prasslig presenning slängd över ryggen

Bli helt övertäckt och skritta och trava med den på ryggen

Just fått presenningen avryckt bakifrån 

Och så tackar vi min snälla mamma för att hon trotsade vädret och hade kameran med :)

För er fotointresserade har jag förresten ett länktips, då jag inte är hemma redigerade jag bilderna lite med den här riktigt bra redigeraren. Perfekt när man inte har tillgång till sin egen dator med redigeringsprogram:
Photoshop Express Editor


Inga kommentarer: