onsdag, maj 07, 2008

Den enorma tröttheten

Den tycks ha vällt över mig (igen).
Det var i och för sig ganska länge sedan sist. Idag är den dock helt enorm. Märker det på att min grundstämning sjunker och jag blir allmänt lätt småledsen/stressad över ingenting.

Just denna gång tror jag det beror på att:
  • Jag jobbar ett pass extra denna veckan efter att ha haft arbetshelg, verkade som en bra idé med extrapass när jag lovade jobba igår, mindre bra nu. Någon måste väl dock se till att tågen lämnar depån;).
  • Jag pajjade axeln lite halvakut i måndags (vad som hände vet jag inte men någon muskel tycks ha glömt hur man slappnade av tillfälligt). Som tur var hade naprapaten tid rredan dagen efter.
  • Min kropp reagerar nog lite i efterhand på behandlingen, känner mig lite "mörbultad" också.
  • Lite skumma lufttryck i nuvarande väder.

Bara två till dagar att stå ut innan det är helg *puh*.

Inga kommentarer: