fredag, maj 16, 2008

Jobbarhelg och junilistan.

Ja, dags för ännu en jobbarhelg.
Ibland är det bra så drygt att åka till jobbet en fredag eftermiddag när folk bara ser fram emot helg. Idag är det dock inte så myceket lågvattenmärke som det kändes som det skulle bli igår:). Men jag gillar ändå mina arbetstider, får igen så mycket i kvalitétstid när andra människor sitter på sina kontor och sliter.

Junilistan, inte partiet alltså utan listan över arbetspassen i juni. Det var väl ganska väntat men jag ska jobba hela midsommar:(. Jag och Valter blir det, tyvärr jobbade vi midsommarafton (eller om det var midsommardagen) tillsammans förra året med. Det är i och med schemabytet som vi "åker" på det i år igen:(. Det finns nackdelar med treskift på ett ställe som är "öppet" dygnet runt, året runt med.

Nu är inte midsommar eller högtider så viktiga för mig överhuvudtaget och tur är väl kanske det;).

Men om någon vill får de gärna fira midsommar med mig någon annan helg;).

1 kommentar:

David sa...

Jag ställer upp på firande annan dag! (Oftast brukar firande på själva midsommar suga rätt hårt)