måndag, maj 05, 2008

Födelsedagen har börjat

Ja, nu har födelsedagen börjat.
Ska starta den med att soooova! om jag inte öppnar presenterna från M först: jag tror och hoppas att han lagt fram dem till mig när jag kommer hem;).

i övrigt blir det en lugn födelsedag, åker väl kanske till stallet när jag vaknar. beror lite på när jag vaknar. Ska sova tills jag vaknar av mig själv tror jag. Eikar vilar ju antingen idag eller i morgon i alla fall.

Pja, om man ska gissa på hur många som säger grattis , så blir det väl itne så jättemånga, basunerar inte ut min födelsedag till hööger och vänster.
Inger firande mer än att gosa med M i morgon kväll, OM någon frågar om att komma och gratulera får det bli på söndag i så fall.

Men hittills har det varit en ganska trevlig födelsedag, lugnt och skönt på jobbet:).
STORT GRATTIS TILL MIG SJÄLV!

1 kommentar:

Muffelmul sa...

Grattis på födelesdagen vännen ! Du fyller samma dag som min pappa :-) Hoppas du fått en härlig dag! Kram