lördag, maj 10, 2008

Vackra Eskilstuna

Har haft en underbart solig, varm, trevlig och fantastisk dag i Eskilstuna.
Eskilstuna min forna hemstad, den första stad jag rotat mig i som vuxen var så klart ett kärt återseende.
Vi försökte hinna med så mycket som möjligt av godbitarna. Rundtur i Nyfors, Rothoffsparken, Stenby 4H gård till exempel.

Tänkte visa en hel hög med bilder från dagen. Först några som David tagit:




LÄNK TILL DAVIDS BLOGG

Sedan kan jag inte låta bli att några av mina också:


5 kommentarer:

David sa...

Underbar dag! :D

Muffelmul sa...

Ser ut som om ni haft det trevligt! fina bilder!

David sa...

Du vad konstig han ser ut, den där snubben som står där och fotar ;)

LadyLoor sa...

Det gör han inte alls!

David sa...

Kom att tänka på att geten hette Sylvester, så sjukt komiskt av någon anledning. rofl