måndag, maj 19, 2008

Funderingar och grubblerier

Ja, det är lite mer funderingar och grubblerier än man kan önska just nu.
inte så att jag är jättebekymrad men det känns som jag ödslar energi på stort och smått (framförallt smått) som jag ändå inte kan påverka just nu.

I och för sig tror jag det kan ett tecken på att jag börjar bli stressad av någon anledning.
Tur att det är ledigt i morgon!
Löser sig säkert av sig själv om jag låter bli att jaga runt i 190 knyck för att hinna göra så mycket roligt som möjligt så fort jag är ledig.

Undrar när jag ska lära mig att bara ta dagen som den kommer?

2 kommentarer:

David sa...

Å du säger åt MIG att vara lugn och vänta ut? Jösses :P

Muffelmul sa...

Att ta dagen som den kommer tror jag tar lång tid att lära sig. Ibland önskar jag att jag kunde det med men o andra sidan är jag väldigt nöjd med mitt liv just nu och det känns bra att ha massa saker att göra. Kram