torsdag, maj 22, 2008

Sommar!

Ja, nu börjar det kännas som sommaren är kommen.
Ett säkert försommartecken är här; varmluftsballongerna som svävar högt, lugnt och stilla över stan på kvällarna. Det blir ett kort litet ljusspel när de "eldar på" gasen i nån sekund.
Igår var det sex stycken som svävade här ute, idag har jag hittills sett tre.

Konstigt nog så tycker jag de är lite vackra, med sina starka färger. De ser fridfulla ut på något vis. Börjar längta till semestern gör man också men det är ju många veckor kvar än.

I övrigt flyger dygnen fram. De består väl mest av jobb och häst just nu, i alla fall är det så det känns. Har dock lyckats klämma in lite bröllopsplanering med och lite saker som stört mig att det inte varit klart har ordnat sig senaste veckan:). Skönt att få lite klart så jag kan försöka att bara koppla av och göra "ingenting" någon ledig dag framöver, om två veckor eller sådär;).

Och nu fick jag en liten bok om färgteman på bröllop på mitt bord av en kollega. Perfekt nattläsning:D.

Inga kommentarer: