torsdag, maj 01, 2008

Förkylt och ledigt

Har varit ledig igår och idag.
Tyvärr draas jag med någon skum förkylningvariant. Den verkar bryta ut (förvärras) väldigt sakta.
Mest består det i att man är trött och har liksom "förkylningstryck" i huvudet utan att vara speciellt igentäppt. Lite snorig men inte så farligt ändå. Orken känns väldigt begränsad bara och som bekant blir jag väldigt rastlös då.

I övrigt så flyter allt på bra, Markus överraskade mig med 20 röda rosor igår:D. Underbart stora och vackra, kanske bor det till och med en liten romantiker i honom. Trevlig överraskning i alla fall. Han kallade det en tidig födelsedagspresent då han tydligen handlat mina övriga presenter igår.

Ska nog ta mitt snor och vila mig i soffan nu;).
Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan ju glädja Dig med att Du INTE har missat något på jobbet i alla fall...

:-)

LadyLoor sa...

Haha, inte?
Idag funderar jag mest på varför i hela världen 1362+ 2 vagnar stod i Märsta på stickspår. Tur att jag jobbar i natt så jag kan kolla upp varför *s*.